Jakub Horák

Mediální stratég a politický marketér

Jakub Horák patří k nejvýraznějším osobnostem české mediální a politické scény. Jako stratég volebních kampaní, spisovatel a satirik zásadně ovlivnil politický marketing v Česku. Jeho kariéra zahrnuje práci v reklamě, řízení volebních strategií, literární tvorbu i veřejné debaty.

Profesní dráha: Od reklamy k politice

Horák zahájil kariéru v 90. letech v reklamním průmyslu jako copywriter v BBDO, kde vytvořil ikonický slogan “Pomáhat a chránit” pro Policii ČR.

Brzy se přesunul k politickému marketingu a v roce 2017 vedl kampaň České pirátské strany, která výrazně přispěla k jejich úspěchu ve volbách. Jeho strategie využívala sociální sítě a transparentní komunikaci k oslovení mladé generace.

Literární a satirická tvorba

Jako autor politické satiry se prosadil románem Kočky jsou vrženy (2017), kde využil humor a absurditu k reflexi české politiky. Kromě toho napsal scénáře k animovaným seriálům a publikoval eseje o moderní politické komunikaci.

Vystoupení v podcastu Brocast

Horák v epizodě #115 se zaměřil na americké volby a budoucnost evropské politiky.

Veřejné působení a satirická politika

V roce 2015 založil recesistické Hnutí Nevím, jehož lídrem byl jeho kocour Klapuška, čímž poukázal na absurditu politického systému. Dále vede Eccentric Club, neformální platformu pro setkávání osobností z různých oborů.

Inovátor politické komunikace

Jakub Horák spojuje kreativitu s analytickou precizností. Jeho přístup k politice a marketingu kombinuje humor, provokaci a strategickou komunikaci.

Díky účasti v Brocastu rozšířil svůj dosah a poskytl hlubší vhled do zákulisí politických kampaní. Jeho vliv na českou mediální a politickou scénu zůstává nepopiratelný.

Jakub Horák

Žádné epizody nenalezeny.

REset filtrů
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.